Minden gyermeknek joga van ahhoz, hogy a képességeit felfedezze, joga van ahhoz, hogy alkothasson, hogy támogatva legyen az úton.

 

Smart art 4you gyermek program célja, küldetése

 

Célom, fényt gyújtani a gyermekek elméjében, hogy nyitottak, kíváncsiak, kreatívak, empatikusak legyenek. Célom, támogatni abban a folyamatban őket, hogy képességeik, tehetségeik szerint bontakozzon ki életük. Hogy megtanuljanak tanulni, értelmezni, reagálni a körülöttük lévő világra. Megtanuljanak szívből élni, szépet alkotni, álmodni, nevetni, örömben lenni.

 

 

Együtt építjük az új világot. Együtt, kicsik, nagyok, fiatalok, felnőttek... Együtt tudjuk csak igazán jól formálni. Nem egymás ellen, hanem egymást támogatva! Ehhez viszont ideje változni!

 

 

Minden gyerkőc egy egy univerzum, amiben az a dolgunk, hogy segítsük a képességeik, készségeik, kreativitásuk felfedezésében.  

 

 

 Oktatási program

 

A Smart Art program gyerekeknek 20 éve formálódik és fejlődik folyamatosan. Az oktatásunk nemcsak arra tesz hangsúlyt, hogy a képzéseinkben a gyerekek elérjék a kívánt fejlődést, sikerélményeket, hanem közösséget is építünk, amiben megtalálhatják társaikat, akikkel valódi kapcsolatok alakulnak ki. A jövőben célunk, minél több közösség építő napokat, programokat is szervezni, ahol oktatáson kívül is találkozhatnak a tanulóink, hogy segítsük az emberi kapcsolatok újra építését.

Csoportos foglalkozásainkon vegyes korosztály veszt részt. A 6 éves kortól akár az 50-60-70 éves korú személyek együtt mélyülnek el a realisztikus alkotás világába. Mivel mindenki olyan feladatot kap, ami a képességeinek, korosztályának megfelelő, így a csoport összetételének szórása csak fokozza a családias, jókedvű hangulatot. A generációs szakadék így rövidül, jobban megértjük egymást. Hiszen van egy közös nyelvünk, az alkotás. Amit mindenki előbb utóbb megért. Super látni, hogy kicsik, fiatalok, nagyobbak, felnőttek együtt, közösen haladnak a fejlődés útján. Egymást biztatva alakulunk, és minden nappal mindannyian egyre jobbá válunk, önmagunkhoz képest.

 

Az elmúlt években sok sikert értünk el, ami visszaigazolás munkánkra nézve, de nekem a legnagyobb eredmény mégis az, hogy a csoportjaink ítéletmentesen, irigységmentesen zajlanak. Egyszer sem kúszott be és a mai értékválságban lévő világban ezt nagyon nagy eredménynek tartom, hogy tanítványaim elfogadóak, támogatóak és csodásan fejlődik érzelmi-kreatív intelligenciájuk.

 

Oktatásunk fő fókusza, a gyerekek jólléte, illetve a tanuláshoz való kapcsolat javítása. A valódi tanulás örömben tud leginkább létrejönni, amihez nyitott és kreatív elmére van szükség. A túlzsúfolt elméjükön igyekszünk könnyíteni, hogy könnyedebb legyen az iskolai létet és a hétköznapokat helyre tenniük.

 

 

  A folyamat

 

Nem az azonnali eredményre hajtunk, hanem az elmélyült tudásra építünk ezért az eredmények folyamatban válnak láthatóvá, tehát aki gyors eredményt szeretne, azoknak nem mi vagyunk a megfelelő hely!

 

 6-8 éves korú gyerekek

 

  • 6-tól 8 éves korig a gyerekeket korosztályuknak megfelelő készségre zárkóztatjuk fel, ebben a szakaszban stabil alapra tesznek szert a gyerekek a rajzolásban. Bonyolultabb formákat is képesek lesznek megrajzolni, ami mindig nagy örömmel tölti el őket.
  • Több eszközt is megtanulnak magabiztosan használni
  • Fejlődik szem-kéz koordinációjuk, finommotorikus készségük
  • Fejlődik megfigyelésük, koncentrációjuk 

 

9-11 éves korú gyerekek

 

  • 9-11 éves korú a gyerekeknek megtanítunk, minél több technikát és eszközt, ami által a képek már látványosan széppé válnak
  • Jobbak lesznek a tanulmányi eredmények, önálló ötletek és azok létrehozása is megjelenik
  • Magabiztosan kezdik használni a tanult technikákat és eszközöket
  • Nyitottabbá válnak a világra, különböző témaköröket dolgozunk fel, amiben már a tanultak és a saját stílus jegyeik is megjelennek, ebben a szakaszban sok mindent fedeznek fel magukban és a világban
  • Fejlődik érzelmi-kreatív intelligenciájuk
  • Empátiájuk
  • Mélyül a tudásuk, az értő gondolkodásuk 
 

12 éves kor felett

 

  • 12 év felett ahogy kialakul a realitás, óvatosan kicsiben megjelenik a matematika is az oktatásunkban, ami által a logikai és bal agyféltekés gondolkodás is teret kap
  • A sok sok eszközt, amit erre a korra megtanulnak használni a gyerekek már sokkal élethűbben, realisztikusabban tudják megalkotni képeiket
  • A gyerekek képein már visszaköszönő hangulat, képes gondolkodásra késztetni a megfigyelőt
  • A szabad alkotás, önálló képek létrehozása is megjelenik
  • Diákjainkat támogatjuk terveik, céljaik megvalósításában
  • Pályázatokon indulunk, ahol magas szakmai szemmel kapnak, kapunk visszajelzést munkákról ahol a tanulóink kimagasló figyelemben is részesülnek
  • Figyeljük a világ változását, oktatásunkat az új világhoz igazítjuk
  • Figyeljük a gyerekek gondolkodását, nézőpontjait, problémáit, amihez, megoldásokat igyekszünk eszközeinkhez mérten biztosítani 

Linda alkotása 

Kor 12 év 

Készült vegyes technikával:

Szén, ceruza, aranyozás

 

 

Virág alkotása 

Kor 11 év 

Készült vegyes technikával:

Ceruza, aranyozás

 

 

Linda alkotása 

Életkor:13 év 

Készült vegyes technikával:

A2 méret, pasztell, szén, színes ceruza

 

 

Villő alkotása 

Kor 16 év 

Készült vegyes technikával:

Színes ceruza, absztrakt

Grafit, ecset technikával

 

Petra alkotása 

Életkor:12 év 

Készült vegyes technikával:

A4 méret, grafit, ecset technikával

 

TUDATOSSÁG AZ OKTATÁSUNKBAN

 

Hiszem, hogy minden egyes pozitív, értékes érzés, gondolat, amit elültetünk a gyermekek elméjében, az megfelelő gondozás alatt előbb utóbb fejlődésnek indul, amiből termés lesz. Siker, önbizalom, érzelmi- kreatív intelligencia, szabadság.

Ha a gyerekeknek megtanítjuk időben, hogy ők képesek bármire, kellő alázat, tanulás, szorgalom mellett, akkor tudni fogják hol a helyük a világban, mire születtek, mire képesek. Lesz egy stabil kapaszkodójuk, közösségük, amihez, akihez fordulhatnak, ha a világuk, a világ borúsabbá válik a kelleténél. Tanulóinkat, nem hagyjuk magukra problémáikkal, sok időt töltünk beszélgetéssel, érzelmek feldolgozásával is.

Ma egy értékválság világban élünk, ezért szükség van a gyerekekben erősíteni a természettel, kultúrával, alkotással való kapcsolatot, hogy jobban megismerjék belső világukat, amin keresztül felfedezhetik a világot. Minden alkotás mögött megjelenik az az energia, amit az alkotó képvisel. Megjelenik az érzései, gondolatai, üzenetei, ami hatással van a világra. Minden alkotás az alkotóról szól ebben is segítjük őket, hogy önkifejezésükben megismerjék magukat, értékeiket.

Az elmúlt 5-6 évben azt vettem észre, hogy azok az elemek, amik egy művész által formálódnak meg, most már gyerekek alkotásában, 11-15 év közötti korosztályban már felfedezhető. Egyre több tehetséggel találkozom, akikkel egymást inspiráljuk. A kreativitás új szintre emelkedett, amiben mi fürdőzünk és meglovagoljuk ezt a hullámot, egyensúlyt teremtve a technológiai világ fejlődésével.

 

Várunk mindenkit sok szeretettel oktatásunkban.

Az oktatásunkhoz, folyamatosan lehet csatlakozni! Minden év szeptemberétől következő év májusáig. Nyáron pedig táborokban várjuk szeretettel a gyerekeket.

Budapesti helyszín, időpontok:

  1. kerület Szamos utca 5.

Minden héten kedden 15-18 óráig vagy 16-18 óráig

Minden szombaton 10-13 óráig

Oktató: Kása Renáta

Vidéki helyszín, időpontok:

Ráckeresztúr, Petőfi Sándor általános iskola

Pipacs alkotókör keretén belül 

Kéthetente csütörtök 14-17 óráig 11.07. 11.21. 12.05. 12.19.

Oktató: Kása Renáta és Dr. Jankovics Tünde

 

Árak: 10.000 ft / alkalom

Bérletek: 

2 alkalom 18.000 ft ( felhasználási idő egy hónap)

4 alkalom 35.000 ft ( felhasználási idő két hónap)

Eszközök 3000 ft / év / tanuló

Saját eszközök kezdő csomag ára: 12.500 ft

Testvérkedvezmény 10 %

Érdeklődöm